emmamarie

Alla inlägg under september 2011

Av Emma Persson - 30 september 2011 21:08

Åh vad jag älskar att jag har glömt bort att det igår kom ut ett nytt avsnitt av Vampire diaries så nu har jag det kvar till senare, då jag ska mysa till det riktigt så här på fredags kvällen.

Det har varit en skön dag idag har dock kännt mig trött och äcklig haha brukar bli så i slutet på veckan.. Jag tog en sväng på stan och köpte behövliga saker som shampo,balsam,body lotion och vaxremsor till mina håriga ben! hehe  


Bjuder på en rätt gammal och festlig bild på me and by giiiirllll, saknar dig!

   

Av Emma Persson - 29 september 2011 20:17

Hej, idag är jag inte på så super humör kan bero på att det är slutet på veckan och jag känner mig grymt trött efter första praktik veckan. Älskar verkligen att det är fredag imorgon, får se vad som händer i helgen får se hur mycket jag orkar haha .

Jag är också super deppig över att jag måste skicka iväg min bebis "iphonen" på lagning   knappen är tröög...


Nu ska jag nog kolla på lite Vampire diaries eller Cougar town... BESLUTÅNGEST

   

Av Emma Persson - 28 september 2011 19:31

   Ska börja med att säga Grattis pappa som idag fyller 39 år.


Dagen började med att jag åkte till Knutpunkten där jag kommer ha praktik de kommande 5 veckorna. Knutpunkten är ett ställe för människor med "psykiska problem", ett väldigt mysigt ställe faktiskt!

När jag slutade kl 3 så åkte jag med mamma och handlade en stund, köpte bla ett paket till pappen blev det vanliga typ Rollon och duschtvål ;) Köpte också lite små grejer till mig själv som en mysig cupckake bok och lite saker till min hylla.


Här hemma har vi precis käkat lite pizza och nu väntas tårta.

Ha en bra kväll!

 


 

Av Emma Persson - 27 september 2011 21:55

Hej,

Hoppas på en ny start på bloggplatsen istället för blogg.se. Jag fick ett blogg sug så då tänkte jag starta om på nytt vilket känns väldigt skönt!


Måste också erkänna att hösten måste vara min favorit årstid av måna olika anledningar

  • Jag känner mig som mest inspererad på hösten
  • Jag tycker det är mysigt med Idol på tv
  • Tända massvis med ljus
  • Lyssna på mys musik som Melissa Horn
  • Mössa och halsduk
  • Snyggaste skorna
  • En solig höstpromenad är också mysigt

Jaa ni fattar, jag kan säkert göra listan mycket längre men har inte tid för det för nu ska jag koka lite te och kolla på lite tv.

   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards